Harry Potter: de la carte la film, iar acum la piesa de teatru

J.K. Rowling a anuntat ca planuieste sa scrie o piesa de teatru despre viata vestitului vrajitor. Actiunea se pare ca va avea loc inainte de experientele lui Harry din cele 7 carti.

Autoarea a declarat ca isi doreste sa dezvaluie mai mult despre viata de orfan a personajului celebru si despre copilaria jk-rowling-300petrecuta cu matusa si unchiul sau. 

Regizorul, actorii si producatorii nu au fost inca alesi dar cel mai probabil totul se va intampla in cursul anului viitor.  

“In toti acesti ani am tot primit sugestii despre aceasta piesa de teatru si am inceput sa imi imaginez cum ar fi sa devina realitate. Asa ca am zis sa incerc.” a declarat Rowling.

Ne intrebam ce idei ar putea sa ii mai vina lui J.K. Rowling si ce am mai putea afla nou despre Harry…

363112247_orig

Leave a Reply

