Serata de Craciun a studentilor de la Drept!

Joi, 12 decembrie a avut loc serata de Craciun, organizata de Asociatia Studentilor in Drept, la Casa Vernescu, un loc absolut incantator.

Seara.Costume.Caritate.Avocati.Vernescu.Tigari.Distractie.

902850_608064819206836_1537423520_o

Cam asa as caracteriza fara propozitii, serata de Craciun organizata de studentii de la drept. Am ajuns la Casa Vernescu undeva la ora 23, locatie pe care o admir si mai mult cu fiecare vizita, avand o arhitectura iesita din comun fata de multe alte locatii unde se organizeaza petreceri (trebuie sa ajungeti acolo neaparat macar o data).

886522_188220858036421_1941936870_o

Stiind cu ce se mananca un eveniment caritabil, nu pot spune ca am ramas surprins de show-ul facut pentru Monica Paul Radu, cu o poveste tragica ce sufera de malformatii la nivel cerebral. Fiindca jos era un alt eveniment, camera club a locatiei a fost as spune neincapatoare pentru colegii de la Universitate. Mi-a placut licitatia prin care studentii, castigau cateva minute petrecute cu Doru de  la Deepcentral (s-au licitat undeva la 900 lei) , Vescan (~650 lei) si Miss Facultatea de Drept (~700 lei).1481310_639360862773220_1673857579_n

Fumul format in camera distractiei a fost exagerat de mult, fiind nevoit sa ies din camera de cateva ori pentru a mai lua o gura de aer, desi in alte dati cu la fel de multi invitati camera parea mult mai aerisita. Desi muzica pot spune ca a fost pe gustul meu, colindul ce s-a auzit undeva la jumatatea serii mi-a lasat un gust amar, in loc de a ma surprinde si a provoca un sentiment cald, de sarbatori in adancul sufletului. Singurul incident al serii a fost sa vad o studenta ce nu a mai reusit sa paseasca deloc pe covorul rosu si a trebuit scoasa afara pentru a incalzii putin atmosfera cu aburi de alcool.

1005016_337870726355339_2009328356_n

Parca mai bun ca balul asa ca le urez felicitari organizatorilor si ma bucur ca am fost prezent, m-am distrat alaturi de prieteni, am ajutat impreuna o colega studenta si am revazut una din locatiile mele preferate din Bucuresti, Casa Vernescu.

 

 

Leave a Reply

