KissFm Party!

KissFm a strans cei mai in voga artisti ai momentului la petrecerea de 10 ani!

Desigur, nu ma numar printre cei mai in voga artisti ai momentului dar cu siguranta IRRA isi are locul in aceasta categorie. A reusit si de aceasta data sa atraga privirile barbatilor avand dupa parerea mea una dintre cele mai sexy vestimentatii din locul in care s-a tinut petrecerea.

1470306_10153461206840284_184250181_n

De aceasta data nu am fost singurul insotitor al artistei, intreaga echipa The Lions Beat fiind prezenta la eveniment. Dupa ce organizatorii s-au asigurat ca toata lumea invitata este prezenta in sala principala, show-ul a inceput. Ne-au fost prezentate piesele ce au facut senzatie in industria muzicala inca din 2004 si am avut ocazia sa ii ascultam live pe artistii desemnati de KissFm drept reprezentanti ai fiecarui an pana in 2013.

1453549_683582401660022_1944705688_n

Petrecerea a fost continuata pe final de trupa Jukebox, deja emblematica pentru KissFm ce au reusit sa intretina atmosfera la un nivel inalt pentru petrecaretii de dupa prezentarea anilor ce au trecut.

1404875_608623922528085_1407371909_o

Mi-a placut ca am intalnit si oameni din “concurenta” precum Dj Andi si Manuel Dinculescu de la Radio21 si care mi-au spus ca se bucura de relaxarea de dupa somn (ce sa faci daca programul te obliga sa te trezesti la 4:30). Pana si la toaleta era prin de artisti, intalnindu-ma cu Andrei Leonte ┬ácu care am schimbat 2 3 vorbe, desigur in alta incapere, nu in toaleta!

Petrecerea a fost un eveniment extrem de reusit dupa parerea mea, insa desi spatiul destul de mare, a fost mult prea multa lume!!!!

Leave a Reply

