Grasu XXL la Drept!

Sa vorbim putin despre legatura dintre Grasu XXL si Facultatea de Drept! 

Miercuri seara, am fost prezent la balul organizat de Asociatia Studentilor in Drept. Afisul evenimentului il avea in principal pe Grasu’ XXL asa ca am hotarat sa las papionul acasa.

Bal Fac Drept_416

Toata nebunia a avut loc in Club One, proaspat deschis si folosit zilnic la capacitate maxima. Aproape toate balurile se tin in ONE anul asta, cica au o oferta de nerefuzat. Clubul s-a umplut cam pe la ora 23:00, iar concursul de Miss si Mister a inceput.

 

Bal Fac Drept_1375

Cand in sfarsit concursul a luat sfarsit, dj-ul a inceput sa ne puna un warm-up minimal de credeam ca brusc m-am mutat la Sunwaves sau ceva de genul. Pe la 2:30 a ajuns si Grasu’ dar din pacate mai bine nu ajungea. A intrat, a tras tare, a strigat, a facut 1-2 glume dar publicul mort. Mi-a parut sincer rau pentru ce s-a intamplat pe tot parcursul presatiei sale dar 70% din public il privea ca la spectacolul de papusi din copilarie.

1425767_625590007483639_994936195_n

In concluzie, e greu cu publicul in Romania. Mimica fetei mele exprima perfect atmosfera din seara respectiva.

Leave a Reply

