OK! Magazine Venetian Ball!

Si pentru ca am promis, aveti un review al glamourosului bal venetian OK!

Dupa cum bine stiti, am fost prezent la OK! Magazine Venetian Ball alaturi de artista The Lions Beat, IRRA. Da, este cea care a cutremurat intreaga tara la lansare atat la propriu cat si la figurat. Am ajuns la petrecere undeva pe la ora 20:00 si deja era plin de vedete care mai de care ascunse sub masti desigur in stil venetian. 

Am intrat, am facut ceva poze la spider alaturi de artista casei de productii unde lucrez si apoi am lasat-o singura pentru inca 2 minute de fotografii.

1385640_10202503258489683_1310757645_n

 

A doua zi, cei de la Libertatea au surprins in cele 2 minute cat am lasat-o singura pe IRRA partea vizibila a unui san si BAM prima pagina! Baietii de la Libertatea sunt intradevar atenti la detalii. ( articolul aici )

 Am admirat camerele casei Vernescu, o cladire cu o istorie impresionant, cica dateaza de prin 1800 si ceva… dar DA! Este o locatie excelenta pentru un eveniment de genul asta. Acum sa las cliseele redactive si sa o spun pe aia buna. Atmosfera era de o venetie combinata cu Gatbsy , ceva diferit de alte petreceri mondene in care vedetele se intalnesc isi zambesc si schimba cate o vorba.

img0148

O orchestra  micuta, formata din 4 5 instrumentisti a primit doamnele Showbiz-ului romanesc ce arata intotdeauna mai bine in realitate decat pe sticla.  Ceea ce mi-a placut cel mai mult au fost “piticii” imbracati intr-un soi de soldati, care erau de fapt oameni de statura mica, unul dintre acestia fiind chiar un actor pe care m-am bucurat sa il revad si conversam pe alocuri despre frumoasa seara venetiana.

dam3820

Ceea ce m-a bucurat cel mai mult a fost numarul de aprecieri primite de IRRA, ce a surprins nume mari din industria muzicala dar si a modei cu vestimentatia sa. 

In concluzie, a fost o seara frumoasa cu o tema frumoasa si oameni pe care te bucuri sa ii cunosti si sa ii revezi la evenimentele de genul acesta🙂

Multumesc Rodica Dinca (un om minuntat) de la Cavaliere Romania si Simonei Hulber unul dintre cei mai talentati designeri de barbati ( Hulber.ro )

Leave a Reply

